Original Research
Doelstellings in die tersiêre onderrig
Curationis | Vol 3, No 2 | a243 |
DOI: https://doi.org/10.4102/curationis.v3i2.243
| © 1980 C.A. Van der Merwe
| This work is licensed under CC Attribution 4.0
Submitted: 26 September 1980 | Published: 26 September 1980
Submitted: 26 September 1980 | Published: 26 September 1980
About the author(s)
C.A. Van der Merwe, Universiteit van Pretoria, South AfricaFull Text:
PDF (102KB)Abstract
Wanneer daar oor tersiêre onderwysdoelstellings besin word, moet daar in gedagte gehou word dat die algemene doelstellings van verskeie tipes tersiêre onderwysinstellings wel ooreenkomste toon, maar dat daar ook duidelike verskille, al is dit soms net klemverskille, aan te dui is. ’n Sodanige besinning, naamlik oor tersiêre onderwysdoelstellings, moet dus geskied in die lug van
- die algemene doelstellings van ’n tersiêre onderwysinstelling en
- die doelstellings van ’n bepaalde tipe tersiêre onderwysinstelling, maar ook
- die aard en eise van die eietydse samelewing.
- die algemene doelstellings van ’n tersiêre onderwysinstelling en
- die doelstellings van ’n bepaalde tipe tersiêre onderwysinstelling, maar ook
- die aard en eise van die eietydse samelewing.
Keywords
No related keywords in the metadata.
Metrics
Total abstract views: 3722Total article views: 6161